Taloushallintoliitto auktorisoi 29 taloushallinnon palveluita tarjoavaa yritystä

Tiedote -

Taloushallintoliitto auktorisoi 29 taloushallinnon palveluntarjoajaa viimeisen vuoden aikana.

Taloushallintoliiton auktorisointi on taloushallinnon palveluita tarjoavalle yritykselle tärkeä etappi ja vahva myyntiargumentti. Auktorisointi merkitsee ennen kaikkea parempia mahdollisuuksia toimia taloushallinnon palveluntarjoajana luotettavasti ja laadukkaasti. Auktorisoinnin saadakseen taloushallinnon palveluntarjoajan on oltava vakavarainen ja läpäissyt Taloushallintoliiton tarkastuksen, jossa kiinnitetään huomiota muun muassa siihen, toimiiko palveluntarjoaja hyvän tilitoimistotavan mukaan.

Yksi tänä vuonna auktorisoinnin saaneista on Fantasy Accounts Oy, jossa yrittäjänä toimii Annariina Liljeström. ”Auktorisoinnin tavoittelu oli minulle tärkeää heti tilitoimistoyrittäjyyden alusta lähtien. Auktorisointi on todistus siitä, että asiat hoidetaan asianmukaisesti ja saan Taloushallintoliiton tuen palvelujen tuottamiseen. Auktorisoinnin merkitys on suuri myös asiakkaan näkökulmasta. Asiakkaani voivat luottaa palveluuni, kun toimintani on tarkastettu. Todistus auktorisoinnista on merkkinä siitä.”

Toivotamme uudet auktorisoidut yritykset lämpimästi tervetulleiksi jäseniksemme!

Auktorisoinnin saivat seuraavat taloushallinnon palveluntarjoajat:

Yrityksen nimi Toimipaikka
Tilitoimisto Tilioksi Oy Ylöjärvi
Wikli Group Oy Kiuruvesi

Taloushallintoliitto pähkinänkuoressa

Taloushallintoliitto TAL on taloushallinnon palveluja tarjoavien auktorisoitujen yritysten ja yhteisöjen valtakunnallinen toimialajärjestö. Liitto edustaa noin 800 auktorisoitua taloushallinnon yritystä. Jäsenyritykset hoitavat 150 000 suomalaisen pk-yrityksen ja yhteisön taloushallintoa.

www.taloushallintoliitto.fi

Ari Lahdenkauppi