Antti Rantalainen

Tiedote -

Antti Rantalaisesta Taloushallintoliiton puheenjohtaja

Hyvinkääläinen KLT-kirjanpitäjä Antti Rantalainen valittiin Taloushallintoliiton jäsenkokouksessa liiton hallituksen puheenjohtajaksi.

Antti Rantalainen toimii Tilipalvelu Rantalainen konsernin johtajana. Yritys toimii 37 paikkakunnalla ja on toimialan suurin kotimainen perheomisteinen yritys. Antti Rantalainen vaikuttaa aktiivisesti ja laajasti elinkeinoelämän järjestöissä (EK, SY, KKK ja PL) ja hänelle myönnettiin keväällä 2017 kauppaneuvoksen arvonimi.

Toimintakaudellaan Rantalainen aikoo panostaa erityisesti taloushallinnon sekä tilitoimistotoimialan houkuttelevuuden lisäämiseen, nuoriin tuleviin taloushallinnon ammattilaisiin sekä siihen, että taloushallinnon alan koulutus vastaa mahdollisimman hyvin työelämän tarpeisiin.

”Tilitoimistot ovat pk-yritysten tärkein tuki niiden kansallisen kilpailukyvyn parantamiseksi tehokkaammilla yhteiskäyttöisillä sovelluksilla”, sanoo Antti Rantalainen.

Puheenjohtajan kausi alkaa 1.7.2017 ja kestää yhden vuoden kerrallaan.

Aiheet

Taloushallintoliitto pähkinänkuoressa

Taloushallintoliitto TAL on taloushallinnon palveluja tarjoavien auktorisoitujen tilitoimistojen ja konsulttiyritysten valtakunnallinen toimialajärjestö. Liitto edustaa noin 800 auktorisoitua taloushallinnon yritystä. Jäsenyritykset hoitavat 140 000 suomalaisen pk-yrityksen ja yhteisön taloushallintoa.

www.taloushallintoliitto.fi

Jari Seppä