Tilitoimistossa-lehden sisältö parempiin kansiin

Tilitoimistossa-lehden sisältö parempiin kansiin

Meillä on sellainen ongelma, että sisältömme eivät löydy. Oletko sinä esimerkiksi etsinyt Tilisanomien verkkosivuilta Leena Rekola-Niemisen mainiota kirjoitusta konkurssipesän kirjanpidosta? Tai Janne Fredmanin ja Eija Männistön kirjoitusta Tietosuoja-asetuksesta ja palkanlaskennasta. Turhaan etsit. Ei niitä sieltä löydy. Ne löytyvät Tilitoimistossa-lehden verkkosivuilta. Lisäksi osa kaipaamastasi tiedosta löytyy Taloushallintoliiton verkkosivuilta. Tähän ihmettelyyn tulee kohta loppu.

Tilitoimistossa-lehden printti lopetetaan ja sisällöt julkaistaan Tilisanomissa ja Taloushallintoliiton verkkosivuilla

Tilitoimistossa-lehdellä on ollut kaksi tarkoitusta. Lehdessä on käsitelty talous- ja henkilöstöhallinnon ongelmia ja kehitysmahdollisuuksia nimenomaan tilitoimistojen ja tilitoimistoliiketoiminnan näkökulmasta. Monet näistä artikkeleista ovat hyödyllisiä ja mielenkiintoisia muillakin toimialoilla työskenteleville. Toinen tarkoitus on ollut taloushallintoalan arvostuksen ja me-hengen nosto sekä Taloushallintoliiton toiminnan esittely. Tätä asiaa on myös Taloushallintoliiton verkkosivuilla.

Jatkossa tilitoimistoliiketoiminnan kannalta tärkeät asiakirjoitukset vaikkapa sopimuksista, konkurssitilanteista tai tietotekniikan hyödyntämisestä julkaistaan kaikki Tilisanomissa. Se on jatkossa entistä paksumpi paketti. Kaikki tilitoimistoalan yhteisöllisyyttä ja me-henkeä edistävät ja alan asiantuntijoita esittelevät kirjoitukset julkaistaan Taloushallintoliiton sivuilla. Nämä sivut uudistetaan lukijaystävällisemmiksi. Sivuilla tullaan tekemään myös sisältöyhteistyötä alan yhteistyökumppaneiden kanssa.

Sisältöä tulee jatkossa enemmän

Kun kanavia on vähemmän, pystymme keskittymään paremmin itse sisällön tuottamiseen. Jatkossa teemme siis entistä enemmän sisältöä niin Tilisanomien lukijoille kuin Taloushallintoliiton seuraajille. Olemme innoissamme tästä muutoksesta ja uskomme, että huomaatte tämän entistä parempana palveluna ja sisältönä. Mikään olennainen ei mene hukkaan ja artikkelit löytyvät paremmin!

Muutos tapahtuu vuonna 2022

Viimeinen Tilitoimistossa-lehti ilmestyy tämän vuoden marraskuussa. Tilitoimistossa-lehden verkkosivut osoitteessa tilitoimistossa.taloushallintoliitto.fi säilyvät käytössä, kunnes aineisto on siirretty uusiin paikkoihin viimeistään keväällä 2022.

Riikka Hirsimäki

Liiketoimintajohtaja 050 307 0890