Tili-instituuttisäätiön stipendit opiskelijoille vuonna 2021

Tili-instituuttisäätiön stipendit opiskelijoille vuonna 2021

Taloushallintoliiton yhteydessä toimiva Tili-instituuttisäätiö myöntää vuosittain stipendejä yliopistojen ja ammattikorkeakoulujen ansioituneille opiskelijoille, joiden pro gradun/opinnäyteyön aihe liittyy taloushallinnon kehittämiseen. Tänä vuonna Tili-instituuttisäätiö myönsi stipendejä 10 500 € edestä, yhteensä 28 opinnäytetyölle ja pro gradu -tutkielmalle.

Tili-instituuttisäätiön myöntämän stipendin suuruus on pro gradu -tutkielmasta 500 € ja ammattikorkeakoulun opinnäytetyöstä 350 €.

Voit tutustua mielenkiintoisiin tutkielmiin ja niiden aiheisiin sivuillamme.

Vuonna 2021 stipendin saivat seuraavat henkilöt:

Eino Heinonen
Miia Uittomäki
Jenny Virtanen
Arttu Äijälä

Stipendiä voi hakea seuraavan kerran vuoden 2022 keväällä. Jos olet ensi vuonna valmistuva opiskelija, hae stipendiä! Voit myös vinkata mahdollisuudesta eteenpäin. Lisätietoa stipendin hakemisesta ja taloushallintoalan opiskelusta löydät sivuiltamme.