Tietoa ja näkemyksiä Verohallinnon arvonlisäveroilmoittamisen kehityshankkeista

Tietoa ja näkemyksiä Verohallinnon arvonlisäveroilmoittamisen kehityshankkeista

Verohallinnon arvonlisäveroilmoittamisen kehittämiseen liittyvät suunnitelmat ovat puhuttaneet alan ammattilaisia. Keskustelu on ulottunut lehdistöön ja eduskuntaankin, ja hyvä niin. Kyse on taloudellisesti isoista asioista, joilla on suuri vaikutus myös kymmenien tuhansien yritysten ja ihmisten arkeen.

Kokosimme tuhdin paketin tietoja ja näkemyksiä Tilisanomien verkkosivuille. Mukana on tiivistelmä hankkeista, Taloushallintoliiton näkemys sekä Pauli Vahteran kirjoitus hankkeista.