Taloushallintoliitto ottaa koronapassin käyttöön kaikissa tilaisuuksissaan

Taloushallintoliitto ottaa koronapassin käyttöön kaikissa tilaisuuksissaan

Taloushallintoliiton tapahtumiin ja koulutuksiin pääsee jatkossa osallistumaan paikan päällä vain esittämällä koronapassin. Etäosallistuminen mahdollistetaan kaikille, jotka sitä suosivat.

”Olemme järjestämässä lähiaikoina useita merkittäviä koulutustapahtumia taloushallinnon ammattilaisille. Yksi näistä on alan suurin tapahtuma, Tili- ja veropäivät. Olemme vastuussa siitä, että tilaisuutemme ovat turvallisia ja haluamme, että niihin osallistuvat henkilöt voivat olla mukana turvallisin mielin. Tämän takia pyydämme kaikkia paikan päälle tulevia esittämään koronapassin”, sanoo Taloushallintoliiton toimitusjohtaja Jari Seppä.

”Tapahtumien etätoteutukset järjestetään erittäin laadukkaasti, ja se on hyvä vaihtoehto kaikissa tilanteissa, joissa etäosallistuminen on mielekkäämpää”, Seppä jatkaa.

Kaikissa tapauksissa koulutusten ja tapahtumien etätoteutuksiin vaihtaminen sujuu erittäin joustavasti lähettämällä viestiä osoitteeseen koulutus@taloushallintoliitto.fi.

Jari Seppä

Lehdistön yhteyshenkilö Toimitusjohtaja 050 348 1064