Taloushallintoliitto hakee tarkastuspäällikköä

Taloushallintoliitto hakee tarkastuspäällikköä

Suomen Taloushallintoliitto ry (TAL) on taloudellisen suorituskyvyn, henkilöstöhallinnon, kirjanpidon ja verotuksen asiantuntijapalveluita tarjoavien yritysten ja asiantuntijoiden yhteisö, joka edesauttaa alan liiketoiminnan, osaamisen ja laadun kehittymistä ja hyödyntämistä Suomessa. Taloushallintoliiton tarkoitus on edesauttaa yritysjäsentensä asiakkaiden taloudellista kannattavuutta, alan houkuttelevuutta ja asiantuntijoiden henkilökohtaista menestymistä urallaan. Palvelemme jäseniämme 15 asiantuntijan voimin. Toimistomme sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa.

Liitto julkaisee alan johtavaa ammattilehteä Tilisanomia, hallinnoi KLT-tutkintoa ja tarjoaa talous- ja henkilöstöhallinnon koulutusohjelmia ja valvoo alan etuja eri hankkeissa. Liiton piiriin kuuluu noin 800 auktorisoitua jäsentoimipaikkaa. Jäsenyritystemme auktorisointi ja tarkastustoiminta on merkittävä osa toimintaamme.

Haemmekin nyt organisaatiomme vahvistukseksi

TARKASTUSPÄÄLLIKKÖÄ (Audit Manager)

Tehtävässäsi vastaat liiton jäsenpalvelujen toiminnasta ja niiden kehittämisestä. Keskeisenä tehtäväalueena on tilitoimistotarkastuksen toimintatapojen tehostaminen. Merkittävä osa toimenkuvaasi on tilitoimistotarkastukset ja sivutoimisten tarkastajien koulutus sekä jäsenyritysten laatu- ja prosessikonsultointi. Tukenasi on tarkastuslautakunta ja jäsenpalvelutiimi. Tehtävä edellyttää matkustusvalmiutta kotimaassa. Raportoit tehtävässäsi liiton toimitusjohtajalle ja olet johtoryhmän jäsen.

Työkokemus tilintarkastusalalta, tilitoimiston johdosta tai tieto- ja laatujärjestelmien kehittämisestä sekä taloushallintoprosessien konsultoinnista antavat vahvan pohjan menestyä tehtävässä. Olet perehtynyt hyvin taloushallinnon lainsäädäntöön ja prosesseihin sekä osaat arvioida toiminnan laatua ja kehitystarpeita. Sinulla on esiintymiskykyä ja koulutustaitoja sekä osaat sujuvasti myös ilmaista kirjallisesti vastuualueesi muutoksia suomeksi ja mahdollisesti myös ruotsiksi.

Arvostamme valmiutta tehdä ja kehittää itsenäisesti omaa vastuualuetta yhdessä liiton muiden asiantuntijoiden kanssa. Sinulla on kyky innostaa ja sitouttaa eri sidosryhmät toiminnan kehittämiseen ja muutoksiin.

Tehtävä tarjoaa näköalapaikan ja mahdollisuuden vaikuttaa vahvasti kasvavan taloushallinnon ulkoistusliiketoiminnan kehitykseen.

Lisätietoja tehtävästä antaa toimitusjohtaja Antti Soro, puh 050 5163388 ja Personaria Oy:n Paula Peltolin, puh 050 4110829.

Personaria Oy avustaa meitä rekrytointiprosessissa. Täytä hakemuslomake www.personaria.fi/avoimet-tyopaikat 4.8.2017 mennessä. Merkitse hakemukseesi palkkatoiveesi.

Personaria Oy on talouden ja hallinnon ammattilaisten henkilöstöosaaja ja toimii valtakunnallisesti Helsingistä käsin.

Aiheet

Jari Seppä