Taloushallintoliiton suuri ohjelmistotutkimus vuosimallia 2021 julkaistu

Taloushallintoliiton suuri ohjelmistotutkimus vuosimallia 2021 julkaistu

Taloushallintoliitto tekee joka vuosi tutkimuksen, jossa tutkitaan tilitoimistojen käyttämien ohjelmistojen markkinaosuuksia sekä tilitoimistoammattilaisten näkemyksiä ohjelmistoistaan. Vuonna 2020 oli palkkaohjelmistojen vuoro ja nyt taas kirjanpito-ohjelmistojen. Peräti 2 151 tilitoimistolaista vastasi kyselyymme, joten aihetta pidetään tärkeänä ja tutkimusta hyödyllisenä.

Voit lukea tutkimuksen tulokset Tilisanomien verkkosivuilta. Artikkeli on luettavissa myös ilman Tilisanomien verkkolukutunnuksia.

Eeva Lyytinen

Kehityspäällikkö Tilitoimiston laatu ja osaaminen 050 549 5086