Päivitys: Taloushallintoliiton koulutukset ja koronavirustilanne

Päivitys: Taloushallintoliiton koulutukset ja koronavirustilanne

Mahdollisimman moneen Taloushallintoliiton koulutukseen järjestetään etäyhteys

Taloushallintoliitto tulee järjestämään etäyhteyden mahdollisimman moneen koulutustilaisuuteensa. Jos ilmoittautuneilla ei ole mahdollista osallistua etäyhteydellä, tarjoamme mahdollisuuden osallistua vastaavaan koulutukseen myöhempänä ajankohtana, kun epidemia on ohitse. Tiedotamme osallistujia kurssikohtaisesti, järjestetäänkö koulutus vain etäyhteyden kautta vai onko koulutuksissa ja tapahtumissa myös mahdollisuus osallistua paikan päällä.

Varaamme oikeuden muutoksiin ja siirtää jo sovittuja lähikoulutuksia myöhempään ajankohtaan. Muutosten osalta tiedotamme osallistujia erikseen.

Taloushallintoliitto seuraa aktiivisesti koronavirustilannetta ja viranomaisten ohjeita. Toimimme virallisten suositusten mukaisesti ja varaudumme muutoksiin tilanteessa. Toistaiseksi suurin osa koulutuksistamme toteutetaan. Matkaseminaariemme osalta tiedotamme osallistujia tilanteesta erikseen.

Käsihygienia ja muut tartuntojen ehkäisytoimenpiteet huomioidaan korkealla prioriteetilla lähikoulutuksina toteutettavissa tapahtumissamme. Koronaviruksen riskiryhmiin kuuluvien kannattaa seurata THL:n tiedotteita aiheesta ja toimia virallisten suositusten mukaisesti. Ulkomailla matkailleita, heidän lähipiiriään ja yleisesti flunssaoireisia pyydetään harkitsemaan osallistumista tapahtumiin paikan päälle.

Tietoa koulutuksistamme löytyy sivuiltamme: koulutus.taloushallintoliitto.fi

Lähiopetus

Verkkokoulutukset ja livelähetykset