Taloushallintoliiton brändi uudistuu – kaikki perustuu osaaviin ja motivoituneisiin ammattilaisiin

Olemme taloushallintoalan edelläkävijä, edistäjä ja edunvalvoja. Perustamisesta eli vuodesta 1968 lähtien olemme ylläpitäneet alan korkeaa laatutasoa yhdessä jäsentemme kanssa. Nyt uudistimme brändimme ja tunnuksemme. Uusi ilme tukee entistä paremmin vahvaa tahtoamme kehittää taloushallintoalaa eteenpäin ja kasvattaa alan kiinnostavuutta esimerkiksi työpaikkana.

Tarve brändiuudistukselle heräsi, kun halusimme tarkentaa asiakaslupaustamme jäsenillemme sekä koko taloushallintoalalle aloitettuamme uudistetun oppilaitosyhteistyön ja otettuamme ensimmäiset askeleen uusien yhteistyöjäsenyyksien kanssa.” Taloushallintoliiton toimitusjohtaja Jari Seppä kertoo.

"Haluamme varmistaa taloushallintoalan ammattilaisten osaamisen nyt ja tulevaisuudessa. Alamme hyvinvointi perustuu osaaviin ja motivoituneisiin ihmisiin, jotka alalla työskentelevät ja opiskelevat. Meidän vahvuutemme ja koko alan kilpailukyvyn perusta on ehdottomasti laaja ja osaava verkostomme”, Seppä jatkaa.

Tervetuloa taloushallinnon osaamisen valtatielle

17.2.2022 avasimme uudistetut verkkosivumme, joista rakennamme taloushallinnon osaamisen valtatien talous-, henkilöstö- ja palkkahallinnon asioista kiinnostuneille. Verkkosivuilla tarjoamme hyödyllistä tietoa, mielenkiintoisia haastatteluja, keskustelualustan ja käteviä työkaluja jäsenten lisäksi kaikille alalla työskenteleville ja alaa seuraaville.

Osoitteesta www.taloushallintoliitto.fi löydät muun muassa kattavan tietopankin sekä Taloushallinnon kanavan, joka kertoo alan tuoreimmat uutiset sekä esittelee alan ihmiset ja ilmiöt. Verkkosivut täydentyvät uusilla osioilla ja ominaisuuksilla vuoden 2022 edetessä.

taloushallintoliitto.fi

#taloushallinto