PHT-asiantuntijarekisteri on julkaistu – PHT-koulutusohjelman suorittaneita pyydetään ilmoittautumaan mukaan

Tili-instituuttisäätiön hallinnoima PHT-tutkinto siirtyy tänä vuonna ylläpidon alaiseksi asiantuntijatutkinnoksi. Samassa yhteydessä aloitetaan myös PHT-asiantuntijarekisterin julkaiseminen. Asiasta on tiedotettu muun muassa viime viikolla ilmestyneessä Tilitoimistossa-lehdessä.

Ensimmäisten ylläpitoon ilmoittautuneiden nimet ja asuinkunnat on nyt julkaistu PHT-asiantuntijoiden rekisterissä Taloushallintoliiton sivuilla.

Jos olet suorittanut Taloushallintoliiton tai jonkun muun koulutuksen järjestäjän PHT-koulutusohjelman, olet tervetullut mukaan ylläpitoon ja asiantuntijarekisteriin. Koulutusohjelman on täytettävä Tili-instituuttisäätiön vaatimukset.

Muun kuin Taloushallintoliiton PHT-koulutusohjelman suorittaneita PHT-asiantuntijoita pyydetään ilmoittautumaan mukaan vuoden 2019 loppuun mennessä. Tämän jälkeen mukaan pääsee vain Tili-instituuttisäätiön järjestämän PHT-tentin kautta.

Voit ilmoittautua mukaan täällä. Tili-instituuttisäätiö on ilmoittautuneisiin yhteydessä ja pyytää tarvittaessa nähtäväksi PHT-koulutusohjelmasta saadut todistukset.

PHT-ylläpidon alkamisesta tiedotetaan myöhemmin keväällä.

Jari Seppä

Lehdistön yhteyshenkilö Toimitusjohtaja 050 348 1064