Osallistu taloushallintoalan ammattitutkimukseen ja voita koulutusta

Osallistu taloushallintoalan ammattitutkimukseen ja voita koulutusta

Vastaa taloushallintoalan osaajia, palkkoja ja ammatillista kehittymistä koskevaan kyselyyn! Vastaamalla annat tärkeän panoksesi taloushallintoalan ammatin tutkimiseen ja osallistut koulutusarvontaan!

Tutkimuksen toteuttaa Taloushallintoliitto. Julkaisemme tutkimustuloksia verkkosivuillamme sekä Tilitoimistossa-lehdessä. Annettuja tietoja ei yhdistetä yksittäisiin henkilöihin eikä yrityksiin. Julkaisemme vain sellaisia tuloksia, joista yksittäiset vastaajat tai yritykst eivät ole tunnistettavissa.

Yhteystietonsa jättäneiden kesken arvomme osallistumisen Tili- ja veropäivät koulutustilaisuuteen. Ilmoitamme voittajille henkilökohtaisesti.

Vastaa kyselyyn 13.11. mennessä.

Vastaa kyselyyn

Taloushallintoliiton jäsentoimistojen johtajat ovat saaneet sähköpostilla ohjeet osallistumiseen 2.11.

Eeva Lyytinen

Kehityspäällikkö Tilitoimiston laatu ja osaaminen 050 549 5086