Nauhoitettava webinaari KELA:n Suomi.fi-valtuuksista tilitoimistoille 2.12.2020

Nauhoitettava webinaari KELA:n Suomi.fi-valtuuksista tilitoimistoille 2.12.2020

KELA ja Taloushallintoliitto järjestävät tilitoimistoille keskiviikkona 2.12. kello 13-14.30 maksuttoman Teams-webinaarin KELA:n Suomi.fi-valtuuksista. Webinaari nauhoitetaan, joten voit perehtyä asiaan myöhemminkin sinulle sopivana ajankohtana.

Webinaarissa ei käsitellä Suomi.fi-tunnistamisen ja valtuutuksen perusasioita, vaan keskitytään nimenomaan KELA:n valtuuksien erityispiirteisiin. Kertaa siis tarvittaessa Suomi.fin perusteet DVV:n sivuilta.

Linkki Teamsiin-webinaariin alla:

Ystävällisin terveisin Eija, Janne ja KELA:n Suomi.fi-tiimi.

Eija Männistö

Palkka-​ ja henkilöstöhallinnon johtava asiantuntija 0400 574 768