KLT- ja PHT-tentit suoritetaan sähköisesti vuonna 2022

KLT- ja PHT-tentit suoritetaan sähköisesti vuonna 2022

Tili-instituuttisäätiön hallituksessa on päätetty, että talous- ja palkkahallinnon KLT- ja PHT-asiantuntijatutkinnot suoritetaan sähköisellä tentillä vuonna 2022. Tähän asti eri paikkakunnilla järjestetyssä tenttitilaisuudessa tenttikysymykset on jaettu osallistujille paperilla ja kysymyksiin on vastattu erillisille vastauslomakkeille käsin kirjoittamalla. Ensi vuonna tentit digitalisoidaan ja tentit suoritetaan erillisellä Tili-instituuttisäätiön tenttialustalla.

Tenttien sähköistämisen tarkoituksena on tarjota KLT- ja PHT-asiantuntijoiksi tähtääville sujuvampi ja tehokkaampi tenttikokemus, joka vastaa paremmin nykypäivän työelämän käytäntöjä.

Hyvän tenttikokemuksen varmistamiseksi haemme koulutuskoordinaattoria, joka tulee tentin kehittämisen sekä uuden sähköisen tenttialustan käyttöönoton lisäksi vastaamaan Tili-instituuttisäätiön asiantuntijapätevyyksistä.

Haku tehtävään on nyt auki ja etenemme hakuprosessissa heti sopivan henkilön löydyttyä. Jos kiinnostuksesi heräsi, tutustu ilmoitukseen ja laita hakemus tulemaan mahdollisimman pian! Lue lisää avoimesta työpaikasta.

Haku vuoden 2022 KLT- ja PHT-tutkintoihin aukeaa alkuvuodesta 2022 ja tiedotamme samalla lisää tentin suorittamisesta, sen teknisistä vaatimuksista ja muista yksityiskohdista.

Jari Seppä

Lehdistön yhteyshenkilö Toimitusjohtaja 050 348 1064