Katsolle jatkoaikaa Verohallinnon ja tullin palveluissa

Katsolle jatkoaikaa Verohallinnon ja tullin palveluissa

Katso-tunnisteen ja Katso-valtuuksien käyttö Verohallinnon palveluissa, mukaan lukien tulorekisteri, sai lisäaikaa 30.4.2021 asti. Tullin asiointipalveluissa Katso-palvelua voi käyttää helmikuun loppuun.

Muiden viranomaisten, esimerkiksi KELA:n osalta Katson käyttö päättyy ainakin tämän hetkisen tiedon perusteella alkuperäisen suunnitelman mukaan 31.12.2020.

Suomi.fi-valtuuksien saamisessa esimerkiksi verotusyhtymiltä ja yhdistyksiltä sekä erityisesti yhtiöiden ulkomaisilta nimenkirjoittajilta on ollut suuria haasteita. Verohallinto ja Tulli osoittavat aikataulumuutoksen myötä hyvää tilannetajua.

Lue lisää Verohallinnon tiedotteesta.