KTM, HK Juha Sihvonen on aloittanut Taloushallintoliiton koulutusliiketoiminnan johtajana 12.3.2018. Sihvonen vastaa tehtävässään liiton koulutustarjonnasta ja osaamisen kehittämisen palveluista.

Sihvonen on työskennellyt erilaisissa taloushallinnon, liiketoiminnan kehittämisen ja johtamisen tehtävissä eri yrityksissä, mm. ICT-koulutusliiketoiminnan ja taloushallinnon palvelutuotannon alalla.

”Olen innoissani uudesta työyhteisöstäni ja vastuullisesta tehtävästäni. Vastuullani tulevat olemaan liiton koulutustarjonta ja osaamisen kehittämisen palvelut. Tarkoituksemme on kehittää liiton tarjontaan uusia osaamisen kehittämisen muotoja. Haluan tavata mahdollisimman paljon taloushallinnon ammattilaisia sekä tilitoimistojen johtoa, ja kuulla toimistojen osaamistarpeista” Sihvonen kertoo.

Juha Sihvonen

Johtaja, asiakkuudet ja myynti 0400 599 579