Ilmarisen ja Taloushallintoliiton tilitoimisto-iltapäivä 15.11.2017 - täsmätietoa ja parempaa virettä

Tervetuloa Ilmarisen ja Taloushallintoliiton järjestämään tilitoimisto-iltapäivään 15.11.2017.

Iltapäivässä kuullan, miten tulorekisteri vaikuttaa TyEL-työnantajien ilmoitustapoihin vuonna 2019 ja mitä uusia velvoitteita EU:n tietosuoja-asetus tuo mukanaan tilitoimistoille ja niiden asiakkaille. Lisäksi pohditaan sitä, miten työelämästäsi tehdään parempaa.

Voit osallistua tapahtumaan joko paikan päällä Ilmarisen tiloissa Helsingissä tai webinaarin kautta.

Katso lisätiedot ja ilmoittaudu mukaan

Eija Männistö

Palkka-​ ja henkilöstöhallinnon johtava asiantuntija 0400 574 768