Haemme Taloushallintoliittoon viestintäkoordinaattoria

Haemme Taloushallintoliittoon viestintäkoordinaattoria

Haemme työkaveriksemme teknisesti näppärää ja oma-aloitteista viestintäkoordinaattoria!

Viestintäkoordinaattorina vastaat viestinnän suunnittelusta sekä toteutuksesta Taloushallintoliiton eri kohderyhmille. Tehtävänäsi on esimerkiksi kehittää Taloushallintoliiton kohderyhmien välistä yhteistyötä sekä toimia asiakasverkostojen yhteyshenkilönä.

Tämän lisäksi olennainen osa työnkuvaasi on monipuolinen sisällöntuotanto Taloushallintoliiton eri kanaviin, kuten verkkosivuille, uutiskirjeisiin sekä sosiaalisen median alustoille. Pääset myös ideoimaan ja kehittämään liiton verkkosivu- ja brändiuudistusta, jossa sisällöntuotannon lisäksi vastuullasi on digitaalisen presenssin kehittäminen, verkkosivujen näkyvyyden kasvattaminen sekä potentiaalisten uusien kohderyhmien tavoittaminen.

Toivomme saavamme uuden kollegan työskentelemään kanssamme pian, joten lähetäthän hakemuksen mahdollisimman nopeasti!

Lue tehtävästä ja hakemisesta lisää rekrytoinnissa avustavan aTalentin sivuilta

Jari Seppä

Lehdistön yhteyshenkilö Toimitusjohtaja 050 348 1064