Haemme koulutusliiketoiminnan vetäjää!

Haemme koulutusliiketoiminnan vetäjää!

Koulutusliiketoiminta - talous- ja henkilöstöhallinnon koulutustapahtumat ja -ohjelmat on merkittävin osa toimintaamme. Tunnetuimpia ovat Tili- ja Veropäivät tammikuussa ja Kesäpäivät kesäkuussa sekä KLT ja PHT -risteily ja lukuisat erilaiset ajankohtaiskoulutukset. Vuosittain järjestämme yli 50 koulutustapahtumaa ja niihin osallistuu 6000 alan ammattilaista ja 3000 asiakasyritystä. Taloushallinnon ammattilaiset tarvitsevat ajantasaista koulutusta, mikä luo kasvupohjan liiketoiminnalle. Asiakaskuntaa ja palvelutarjontaa laajentamalla tavoittelemme huomattavaa kasvua nykyiseen yli 2M euron koulutusliiketoimintaan. Haemme nyt tämän kasvun edistäjäksi

KOULUTUSLIIKETOIMINNAN VETÄJÄÄ

Tehtävässäsi vastaat koulutusliiketoiminnan kasvusta ja kannattavuudesta. Kehität ja uudistat palvelutarjontaa yhdessä liiton johtavien asiantuntijoiden kanssa. Keskeisintä tehtävässä on nykyisen ja laajenevan asiakaskunnan tarpeiden tunnistaminen ja erilaisten palvelutuotekokonaisuuksien suunnittelu. Tukea myyntiin antavat liiton markkinoinnin ja viestinnän ammattilaiset. Olet kolmen hengen tiimin esimies ja raportoit tehtävässäsi liiton toimitusjohtajalle sekä olet johtoryhmän jäsen.

Työkokemus koulutus- ja valmennusohjelmien suunnittelusta ja kehittämisestä tai yrityksen henkilöstön osaamistarpeiden mallintamisesta ja edistämisestä antavat vahvan pohjan menestyä tehtävässä. Olet perehtynyt erilaisiin tapoihin oppia ja opiskella sekä tunnet opetusvälineitä ja oppimisalustoja sekä olet innokas löytämään uusia. Asiantuntijatason koulutuspalveluiden – erityisesti taloushallinnon koulutusmyynnin kokemus on eduksi. Sinulla on esiintymiskykyä ja koulutustaitoja sekä osaat sujuvasti myös ilmaista kirjallisesti vastuualueesi ilmiöitä.

Arvostamme valmiutta tehdä ja kehittää itsenäisesti omaa vastuualuetta yhdessä liiton muiden asiantuntijoiden kanssa. Seuraat alasi kehitystä ja tartut toimeen. Sinulla on kyky innostaa ja sitouttaa eri sidosryhmät toiminnan kehittämiseen ja muutoksiin.

Tehtävä tarjoaa näköalapaikan ja mahdollisuuden vaikuttaa taloushallinnon ammattilaisten koulutuksen kehitykseen ja edistämiseen maanlaajuisesti.

Lisätietoja tehtävästä antaa toimitusjohtaja Antti Soro, puh 050 5163388 ja Paula Peltolin, puh 050 4110829 Personaria Oy:stä, joka avustaa meitä rekrytointiprosessissa.

Lue lisää osoitteesta: www.personaria.fi/avoimet-tyopaikat ja täytä hakemus 19.11.2017 mennessä. Merkitse hakemukseesi palkkatoiveesi.

Aiheet

Jari Seppä