Ari Lahdenkauppi Taloushallintoliittoon

Ari Lahdenkauppi Taloushallintoliittoon

Ari Lahdenkauppi aloitti Taloushallintoliitossa tarkastuspäällikkönä syyskuussa. Ennen Taloushallintoliittoon siirtymistä Ari toimi yrityskonsulttina Konsulttitoimisto Seppo Hoffrénilla.

Arilla on kokemusta tilitoimiston johtamisesta, esimiestehtävistä tilitoimistossa sekä prosessien kehittämisestä ja laatujärjestelmien käyttöönotosta. Koulutukseltaan Ari on tuotantotalouden diplomi-insinööri sekä KLT. Ari tulee kehittämään muun muassa tilitoimistotarkastusta.

Ari on innokas urheilun harrastaja. Hän osallistuu vuosittain muun muassa Kalevan Kierrokselle, joka on kuuden kestävyyslajin kunto- ja urheilutapahtuma. Tänä vuonna Ari oli suunnistamassa Jukolan viestissä 25. kertaa.

Jari Seppä

Lehdistön yhteyshenkilö Toimitusjohtaja 050 348 1064