Tiedote -

30 taloushallinnon palveluita tarjoavaa yritystä ja yhteisöä auktorisoitiin

Taloushallintoliiton auktorisointi on taloushallinnon palveluita tarjoavalle yritykselle ja yhteisölle, esimerkiksi tilitoimistolle, tärkeä etappi ja vahva myyntiargumentti. Auktorisoinnin saadakseen taloushallinnon palveluntarjoajan on oltava vakavarainen, on täytynyt toimia vähintään kaksi vuotta ja on läpäissyt taloushallintoliiton tarkastuksen, jossa kiinnitetään huomiota muun muassa siihen, toimiiko palveluntarjoaja hyvän tilitoimistotavan mukaan. Auktorisointi merkitsee ennen kaikkea parempia mahdollisuuksia toimia taloushallinnon palveluntarjoajana luotettavasti ja laadukkaasti.

Kaudella 7/2018-6/2019 Taloushallintoliiton hallitus auktorisoi 30 taloushallinnon palveluntarjoajaa. Nämä toimijat saivat todistuksen auktorisoinnista Taloushallintoliiton kesäpäivillä Jyväskylässä 4.6.2019. Kesäpäivien iltajuhlassa juhlitaan auktorisoituja Taloushallintoliiton jäseniä sekä henkilöitä, jotka toimivat taloushallintoalan hyväksi ja edistävät toimialaa.

Auktorisoinnin saivat seuraavat taloushallinnon palveluntarjoajat:

Yrityksen nimi Toimipaikka
PrimeSoft Consulting Oy Espoo
Reilu Hallinto Oy Espoo
Faktucon Oy Helsinki
Helsingin kaupungin taloushallintopalveluliikelaitos Helsinki
Oy Admin Grapheum Ab Helsinki
Tilitoimisto Liisa Tyynilä Oy Helsinki
Consista Oy Helsinki, Vantaa
ProEventus Oy Hollola
Valtion talous- ja henkilöstöhallinnon palvelukeskus Hämeenlinna, Helsinki, Pori, Mikkeli, Joensuu
Pluscom taloushallinto Oy Jyväskylä, Tampere
Awita Oy Kokkola
Viac Holding Oy Kokkola
Sarastia Oy Kouvola, Kotka, Varkaus Helsinki, Nummela, Turku, Salo, Kajaani, Ivalo, Posio, Rovaniemi
Euroaccount Finland Oy Lahti
Tilikanava Oy Lappeenranta
Tilitoimisto Heini Poutiainen Oy Lappeenranta
GOS Consulting Oy Oulu, Turku
Tilipalvelu Elisa Ruinu Oy Parkano
Monitoimisto Oy Porvoo
Tili-Tekno Pelttari Oy Pudasjärvi
Cape Economy Oy Ab Raasepori
e-tilit Finland Oy Sastamala, Kokemäki, Nakkila, Harjavalta
Lakeuden Yrityspalvelu Oy Seinäjoki
AM Accounts Oy Tampere
Viicon Group Oy Tampere
Finvoicer Group Oy Turku
Tili-Koivu Oy Turku
Tilitriple Tuusula Oy Tuusula
TSR Talouspalvelut Oy Uurainen
Balanco Accounting Oy Vantaa, Lahti, Helsinki

Taloushallintoliitto pähkinänkuoressa

Taloushallintoliitto TAL on taloushallinnon palveluja tarjoavien auktorisoitujen tilitoimistojen ja konsulttiyritysten valtakunnallinen toimialajärjestö. Liitto edustaa noin 800 auktorisoitua taloushallinnon yritystä. Jäsenyritykset hoitavat 140 000 suomalaisen pk-yrityksen ja yhteisön taloushallintoa.

www.taloushallintoliitto.fi

Ari Lahdenkauppi