28 taloushallinnon palveluita tarjoavaa yritystä auktorisoitiin

Tiedote -

28 taloushallinnon palveluita tarjoavaa yritystä auktorisoitiin

Suomen Taloushallintoliitto ry:n hallitus on kaudella 2017-2018 auktorisoinut 28 taloushallinnon palveluita tarjoavaa yritystä. Nämä yritykset saivat auktorisointikirjat tiistaina 5.6.2018 Taloushallintoliiton 50-vuotisjuhlassa.

Auktorisoitu Taloushallintoliiton jäsen on vakavarainen ja se on toiminut alalla vähintään kaksi vuotta. Toimistossa on vastuuhenkilönä KLT-tutkinnon suorittanut taloushallinnon asiatuntija. Auktorisoitu jäsen on läpäissyt tarkastuksen ja sitä valvotaan säännöllisesti.

Auktorisointi edellyttää, että yrityksessä huolehditaan ammattitaidon ylläpitämisestä, noudatetaan hyvää tilitoimistotapaa ja toimialastandardia.

Auktorisointi merkitsee ennen kaikkea tukea ja parempia mahdollisuuksia toimia taloushallinnon palveluntarjoajana luotettavasti, tehokkaasti ja laadukkaasti. Auktorisointi on osoitus osaamisesta ja laadusta.

Suomessa on nyt yhteensä 830 auktorisoitua Taloushallintoliiton jäsentoimistoa.

Kaudella 2017-2018 auktorisoitiin seuraavat taloushallinnon palveluyritykset, paikkakunnan mukaan järjestettynä:

BSH Partners Oy Espoo
Tilipalvelu Häkkinen Oy Vantaa
Tilitaitajat Ähtäri

Taloushallintoliitto pähkinänkuoressa

Taloushallintoliitto TAL on taloushallinnon palveluja tarjoavien auktorisoitujen tilitoimistojen ja konsulttiyritysten valtakunnallinen toimialajärjestö. Liitto edustaa yli 800 auktorisoitua taloushallinnon yritystä. Jäsenyritykset hoitavat noin 150 000 suomalaisen pk-yrityksen ja yhteisön taloushallintoa.

www.taloushallintoliitto.fi

Ari Lahdenkauppi