Taloushallintoliittoon etsitään uutta toimitusjohtajaa

Taloushallintoliittoon etsitään uutta toimitusjohtajaa

Taloushallintoliitto on taloushallinnon palveluja tarjoavien auktorisoitujen tilitoimistojen ja konsulttiyritysten valtakunnallinen toimialajärjestö. Toimintamme ytimessä on toimialan ja 800 jäsenyrityksemme koulutus, tiedotus ja edunvalvonta. Julkaisemme alan johtavaa ammattilehteä Tilisanomia ja olemme Suomen suurin ja monipuolisin talous- ja palkkahallinnon kouluttajataho. Toimistollamme työskentelee 19 henkilöä ja liikevaihtomme on noin 4 miljoonaa euroa vuodessa.

Oletko sinä uudet kasvomme?

Nykyinen toimitusjohtajamme Antti on tehnyt erinomaista työtä toimintamme kehittämiseksi. Hän ottaa seuraavan askeleen urallaan ja siirtyy töihin toimialallemme. Haemme joukkoomme nyt uutta kasvun johtajaa taloushallinnon näköalapaikalle. Suuntamme on oikea ja tarvitsemme yhdistyksen kasvulle ja muutostyölle uuden vetäjän. Haluamme suunnitelmallisesti kasvattaa alalle uutta sukupolvea ja kehittää nykyistä vastaamaan taloushallinnon alan toimintaympäristön voimakkaaseen digitaaliseen muutokseen.

Sinulla on kokemusta ja vastuullista näyttöä muutoksesta ja kasvusta palvelutoimialalta. Olet johtanut myyntiä ja asiakkuuksia menestyksekkäästi ja sinulla on näkemystä koulutus- ja julkaisuliiketoimintamme kokonaisvaltaiseen kehittämiseen. Ymmärrät riittävästi alaamme joko asiakkaan, yhteistyökumppanin, yrittäjyyden tai oman työurasi kautta. Vahva asiantuntijaorganisaatiomme hoitaa taloushallinnon asiantuntijan roolin, mutta sinulta edellytetään myös omaa kokemusta alasta. Olet inspiroiva ja positiivinen ihmisten johtaja, joka innostaa muutkin huipputuloksiin omalla valovoimaisella persoonallaan. Olet vahva ja rohkea kommunikoija, pidät esiintymisestä ja missiosi on edistää alamme arvostusta ja vetovoimaisuutta. Olet avoin ja luontainen verkostoituja ja kiinnostunut myös edunvalvonnasta.

Esimiehenä olet jo löytänyt oman tapasi johtaa. Sinulla on näyttöjä menestyksekkäästä johtamisesta sekä toimitusjohtajan tehtävän mahdollistava työkokemus, koulutus ja kielitaito. Viihtyisä toimistomme sijaitsee Helsingin keskustassa. Tehtävään sisältyy esiintymisiä ja muita tilaisuuksia ympäri Suomen, mutta matkustaminen työn puitteissa on maltillista.

Tarjoamme todellisen kasvun ja kehityksen tehtävän erinomaisesti hoidetussa liitossamme, jossa pääset vaikuttamaan taloushallintoalan tulevaisuuteen. Tervetuloa joukkoomme!

Taloushallintoliitosta löydät lisää tietoa osoitteessa www.taloushallintoliitto.fi.

Lisätietoa tehtävästä:

Smart HC:n konsultit Kirsti Schreck, puh. 0400 661 180 ja Sakari Pitkänen, puh. 0400 707 011.

Odotamme hakemustasi ja cv:täsi palkkatoiveineen 3.9.2020 mennessä osoitteeseen info@smarthc.fi.

Jari Seppä

Lehdistön yhteyshenkilö Toimitusjohtaja 050 348 1064