Kuvassa vasemmalta oikealle: Jussi Uotila, Ari Mäkelä, Antti Rantalainen, Anu Tieaho, Elmeri Linnera, Sanna Metsänoro ja Max Gylling.

Taloushallintoliiton hallitus kaudelle 2020–2021 on valittu

Jäsenkokous valitsi Taloushallintoliitolle uuden hallituksen kaudelle 2020–2021.

Hallitusvalinnoissa painottui alueellisen näkökulman lisäksi hallituksen jäsenten tausta ja monipuolinen osaaminen, jotka tukevat liiton tulevan kauden strategisten tavoitteiden saavuttamista.

Taloushallintoliiton hallitus kaudella 2020–2021:

Antti Rantalainen,
puheenjohtaja