Olisitko sinä kiinnostunut paikasta Taloushallintoliiton hallituksessa?

Olisitko sinä kiinnostunut paikasta Taloushallintoliiton hallituksessa?

Haluatko näköalapaikalle, joka avartaa näkemyksiä taloushallintoalasta ja sen kehityksestä ja tarjoaa mahdollisuuden vaikuttaa toimialan, yhdistyksen ja jäsenten asioihin käytännössä?

Haemme hallitukseen uusia henkilöitä, jotka ovat kiinnostuneita toimimaan Taloushallintoliiton luottamustoimessa syyskuussa 2020 alkavalla kaksivuotiskaudella. Jäsenkokouksessa Turussa 31.8.2020 valitaan hallitukselle puheenjohtaja, varapuheenjohtaja ja korkeintaan 4 uutta hallituksen jäsentä. Jos olet kiinnostunut luottamustehtävästä tai haluat ehdottaa henkilöä, olethan yhteydessä allekirjoittaneisiin mahdollisimman pian.

Taloushallintoliiton vaalivaliokunta, Antti Aho (pj), Mikko Akselin, Ilse Alander, Riikka Lehtinen ja Urpo Salo, muodostaa kaikista ehdotetuista henkilöistä oman ehdotuksensa jäsenkokoukselle etukäteen. Yhdistyksen jäsenet voivat jäsenkokouksessa tehdä myös muita ehdotuksia hallituksen jäseniksi, joita ei tarvitse etukäteen ilmoittaa. Mikäli ehdotuksia on enemmän kuin täytettäviä paikkoja, järjestetään äänestys. Jäsenkokouksessa vain yhdistyksen varsinaisilla jäsenillä on äänioikeus, mutta läsnäolo- ja puheoikeus on myös yhteistyöjäsenten edustajilla.

Nykyisen hallituksen puheenjohtaja Antti Rantalainen on ilmoittanut, että on käytettävissä neljännelle jatkokaudelle. Varapuheenjohtaja Tuomas Tahvanaiselle tulee 6 vuotta hallituksessa täyteen, eikä hän siten voi enää asettua ehdolle hallituksen jäseneksi. Nykyisen hallituksen jäsenistä erovuorossa ovat Max Gylling, Ulrika Lindblad, Päivi Pitkänen ja Jari Seppä, jotka ovat kaikki ilmoittaneet olevansa käytettävissä seuraavalle jatkokaudelle. Hallituksessa jatkavat Antti Aho, Elmeri Linnera, Anu Tieaho ja Jussi Uotila.

Lähetä ehdotuksesi lyhyine perusteluineen sähköpostilla allekirjoittaneille 1.6.2020 mennessä.

Antti Aho, vaalivaliokunnan puheenjohtaja
antti.aho@talenom.fi