Liiton vt. toimitusjohtaja ja lehtien vt. päätoimittaja nimetty

Liiton vt. toimitusjohtaja ja lehtien vt. päätoimittaja nimetty

Taloushallintoliiton uuden toimitusjohtajan rekrytointiprosessi on käynnissä.

Jäsenpalvelujohtaja Ari Lahdenkauppi on nimetty liiton vt. toimitusjohtajaksi. Lahdenkauppi toimii myös Tili-instituuttisäätiön vt. toimitusjohtajana.

Tilisanomat ja Tilitoimistossa -ammattilehtien vt. päätoimittajaksi on nimetty taloushallinnon johtava asiantuntija Janne Fredman.

Ari Lahdenkauppi

Johtaja, jäsenpalvelut ja pätevyydet 050 592 9509