Jari Seppä on valittu Taloushallintoliiton uudeksi toimitusjohtajaksi

Jari Seppä on valittu Taloushallintoliiton uudeksi toimitusjohtajaksi

Jari Seppä on valittu Taloushallintoliiton uudeksi toimitusjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 18.1.2021. Liiton hallitus tiedotti asiasta jäsenille syyskokouksessa 29.10.2020 Hyvinkäällä.

Jari siirtyy liiton palvelukseen Accountorilta, jossa hän on johtanut 260 henkilön palkkapalveluiden liiketoimintaa.

Hän on ollut mukana liiton toiminnassa jo vuodesta 2018, jolloin hänet valittiin liiton hallitukseen. Hän on toiminut myös palkka- ja henkilöstöhallinnon asiantuntijatyöryhmän puheenjohtajana. Aiemmin 25-vuotisella työurallaan Jari on ollut monikansallisten yritysten johtotehtävissä ja toiminut myös yrittäjänä kaupan alalla.

Ari Lahdenkauppi toimii vt. toimitusjohtajana, kunnes Jari aloittaa uudessa roolissaan.

Lämpimästi tervetuloa Taloushallintoliittoon, Jari!

Ari Lahdenkauppi

Johtaja, jäsenpalvelut ja pätevyydet 050 592 9509