Haemme koulutus- ja viestintäkoordinaattoria

Haemme koulutus- ja viestintäkoordinaattoria

Taloushallintoalan muuttuessa ja kehittyessä haemme joukkoomme koulutus- ja viestintäosaajaa vauhdittamaan alan kehitystä entisestään yrityksen koulutus- ja julkaisuliiketoiminnan kautta. Päätehtäväsi liittyvät koulutusliiketoimintaan: olet mukana suunnittelemassa, valmistelemassa sekä toteuttamassa koulutustapahtumia osana ammattimaista tiimiä, asiakasrekisteri tärkeänä työkalunasi. Halutessasi pääset myös osallistumaan suunnittelemiisi tapahtumiin. Tapahtumapuolen ohella pääset mukaan sisällöntuotantoon: muokkaat ja viimeistelet koulutus-, viestintä- ja markkinointimateriaaleja, sekä osallistut viestintä- ja markkinointitiimin projekteihin. Kirjoitat ja editoit tiedotteita, uutiskirjeitä ja muita jäsenille tarkoitettuja materiaaleja, mutta tehtävänkuva mahdollistaa myös puhtaasti oman sisällön tuottamisen, jos niin toivot. Toimenkuvaasi kuuluvat lisäksi Taloushallintoliiton verkkosivustojen ylläpito ja sisältöjen kehittäminen.

Etsitty henkilö voi olla uransa alkuvaiheessa tai jo hieman enemmän kokemusta kerännyt tekijä. Yhtä kaikki, kiinnostus sekä koulutus- että viestintäpuolta ja toimialaa kohtaan on tärkeä edellytys tehtävässä menestymiseen. Työskentelytyyliltäsi olet oma-aloitteinen, ja nautit vaihtelevista projekteista kyeten kuitenkin tekemään myös rutiininomaisia tehtäviä. Sujuvana viestijänä tuotat laadukasta tekstiä ja tulet vaivattomasti toimeen niin sisäisten kuin ulkoistenkin sidosryhmien kanssa. Mikäli sinulla on halua kasvaa ammattilaiseksi tapahtumien ja koulutusten tuottamisessa, mutta samalla kehittyä viestinnän ja markkinoinnin osa-alueilla, olet oikea henkilö tehtävään!

Tarjoamme sinulle:

• Mahdollisuuden päästä mukaan vaihteleviin projekteihin alan johtavan toimijan palveluksessa
  • Tilaisuuden päästä näkemään digitalisoituvan toimialan kehitystä
  • Kasvualustan sekä koulutus- että viestintäpuolen ammattilaisuuteen
  • Osaamisesi mukaan muokattavan ja tarkennettavan työnkuvan
  • Oivan verkostoitumismahdollisuuden taloushallintoalan ammattilaisten kanssa
  • Hyvät henkilöstöedut, kuten laajan terveyspalvelupaketin
  • Hienot työtilat maisemineen Helsingin keskustassa
  • Etätyömahdollisuuden

Edellytämme:

• AMK- tai yliopistotasoista koulutustaustaa
  • Kirjallisesti vahvaa suomen kielen taitoa
  • Aiempaa kosketusta työelämään
  • Visuaalista silmää ja kykyä käyttää videoeditointi-, kuvankäsittely- ja taitto-ohjelmia TAI nopeaa oppimiskykyä uusista ohjelmista
  • Eri viestintäkanavien hallintaa, erityisesti digipuolella ja somessa

Erottaudut eduksesi, jos sinulla on:

• Ruotsin kielen taitoa
  • Asiakaspalvelukokemusta, tai palvelualtista asennetta
  • Kokemusta tapahtumajärjestämisestä joko työelämästä tai opiskeluajoilta

Oletko etsimämme koulutus- ja viestintäkoordinaattori? Mikäli vastasit kyllä, haethan 7.10.2018 mennessä.

Lue hakuohjeet täältä

Jari Seppä