Lähde: Tilastokeskus, yritysten rakenne- ja tilinpäätöstilasto

Alan liikevaihdon määrä kasvoi myös vuonna 2016

Tilastokeskus julkaisi 18.12. yritysten rakenne- ja tilinpäätöstilaston, jonka mukaan kirjanpito- ja tilinpäätöstoimialalla toimivien yritysten yhteenlaskettu liikevaihto on kasvanut myös vuonna 2016. Samalla kuitenkin sekä yritysten määrä että alalla työskentelevien henkilöiden määrä on laskenut. Tilastokeskus julkaisi joulukuussa 2017 vuoden 2016 tilaston. 2017 vuoden tilasto julkaistaan joulukuussa 2018.

Jari Seppä

Lehdistön yhteyshenkilö Toimitusjohtaja 050 348 1064